luni, 14 ianuarie 2013

2013

Am inceput anul cum l-am terminat: frecand duda la greu, odihna multa, jucat jocuri multe, filme cat se poate.

In decembrie am 7 zile muncite, restul concediu, inclusiv 7 zile prin Bavaria, poate se va urni Adi sa puna niste poze. In ianuarie, prevad ca muncesc toata luna , ca ai nostri parlamentari nu au de gand sa voteze 24 ianuarie ca zi libera decat peste inca vreo 3 ani, proiectul de lege fiind deja vechi de 2 ani si.

Am dormit mult in pauza Craciun-Revelion-revenit la munca pe 7 ianuarie. Am dormit mult si saptamana trecuta, dar saptamana asta am inceput bine cu trezit la 7:48 si ajuns la munca relativ devreme 9:30. Poate ma tine mai mult de o zi.

A fost Steam Winter Sale, am luat jocuri reduse 75-80% pe care le aveam in wishlist si pe care le voi juca in viitorul apropiat/never. Am avut si noroc sa prind reducere de 91% la Sleeping Dogs, joc de 50 euro luat cu 4.49 , si care joc a trecut in fruntea listei , ca deh, un joc de 50 euro am si eu. Am mai castigat niste jocuri pe Steamgifts, am mai si dat jocuri pe Steamgifts (community gives to you, you give back). A mai aparut si un alt site galagiveaways, cu un sistem mai ciudat, dar e inca la inceput, poate are viitor.

Daca ma urnesc saptamana asta, poate voi face si cateva review-uri la filme vazute in ultima vreme, filme care mi-au placut  (Ascensor catre esafod, Unman, Wittering and Zigo; The Sessions; Kon-Tiki )si poate si cateva filme proaste sau doar meh ( Django Unchained, Seven Psychopaths, Hairspray, Paranormal Activity 2,3).

Nu m-am uitat de placere sau curiozitate la Hairspray si PA 2, 3, ci pentru ca erau in niste liste pe icheckmovies si vroiam sa le pot bifa, chit ca am momente cand dau pe FFW filmele proaste. Meh, ce conteaza ca mai ratez cate o usa care scartaie sau pe Travolta cantand oribil...

Revin cu niste trailere pentru 2013.

Niciun comentariu: