luni, 14 februarie 2011

Pariuri

M-am apucat de pariuri sportive pe net la Sportingbet.ro in weekendul acesta. 40 lei depunerea initiala, bonus primit 50% din depunere, deci 60 lei pt inceput. 5 pariuri facute in weekend, 2 din ele pe 6-7 meciuri, 1 pe 3 meciuri (unul incepuse deja si nu am realizat), 1 pariu pe cele 2 meciuri ramase din biletul cu 3 meciuri si 1 pe Juventus- Inter. La cele cu multe meciuri, am pierdut  (suma mica 5 lei pe fiecare, dar recompensa potentiala era de cateva milioane), biletul cu 3 meciuri pierdut pentru ca nu am cascat ochii, biletul cu 2 meciuri l-am castigat (Bolton - Everton si Levante - Almeria, miza pe echipele gazda) si am luat 30 lei cu 5 lei pariati  si ultimul pariu a fost pe Inter, desi o sa incerc sa nu pariez pe echipele cu care tin (bias and all that). Logic ca Inter a pierdut, dar zisesem ca voi paria pe ei daca imi iese biletul cu 2 meciuri. E interesant, mi-am gasit ocupatie pentru o vreme, imi place.

Ideea era ca am inceput cu 60 lei, am jucat 5 pariuri si am tot 60 lei in cont...pretty decent pentru niste pariuri facute fara sa ma interesez de ce jucatori lipsesc de la fiecare echipa, de forma lor, etc.

I hope these are not my famous last words...

Niciun comentariu: