luni, 14 februarie 2011

Jumbo - mancare vietnameza excelenta

Am mancat de la chinezi, de la thailandezi si in sfarsit am incercat mancarea vietnameza de la Jumbo. Am trecut de multe ori pe langa acest fast-food si joi, intr-un final dramatic ne-am decis sa incercam. Si bine am facut.

Am luat pui picant cu legume si orez cu pui. Excelenta mancarea. Proaspata, picanta, gustoasa. Foarte gustoasa. Si foarte picanta.

Puiul picant arata asa (imaginea am gasit-o la metropotam pe site si sper sa nu ma ia la suturi pentru ca am folosit-o):

Contine (evident) pui, ardei gras, castravete si ceapa. Plus sosul ala delicios, nu foarte mult, dar foarte picant. Am mancat pe nerasuflate. Puiul e foarte bine patruns, suculent, Legumele sunt incredibile. Pentru cineva care se fereste de legume fierte/prajite/la gratar, pe astea le-am devorat. Nu imi dau seama cum sunt preparate, insa sunt crocante, isi pastreaza gustul natural, dar au in plus savoarea data de condimentele din sos. Alex evident ca a mancat toata ceapa, si a fost tare incantat de ea, eu ca de obicei am dat-o la o parte.

In afara de pui a mai fost orezul cu pui (pentru asta nu am gasit inca poza, dar caut). Este un orez galben (fiert cu sofran sau un alt condiment care da culoarea specifica galbena destul de aprinsa), cu ou, pui si...sincer nu mai stiu ce altceva. Stiu doar ca si acesta a avut parte de acelasi tratament ca si puiul picant. Infulecat pe nerasuflate.


Preturile sunt foarte OK. Orezul a fost 12 lei, iar puiul 15 lei. Pentru acesti bani am primit 700 grame de mancare, din care 2 oameni au mancat pe saturate (eu cel putin, Alex parca mai avea loc de ceva).

Recomand cu caldura acest restaurant/fast-food. Mancarea e foarte buna si la preturi decente. Si pentru ca are meritul de a-l fi cucerit pana si pe Alex, merita nota 10.

Niciun comentariu: