vineri, 28 mai 2010

The losers

Am vazut in sfarsit The Losers. FUN FUN FUN FUN FUN

Daca nu ar fi fost film de actiune ar fi fost o comedie tare buna. Mai rar (in ultima vreme) am vazut un film la care sa rad aproape non-stop.

Glume bune (legless Pooch si Yo mama is a pirate!), impuscaturi si explozii, furat masina blindata cu elicopterul, fundul lui Zoe Saldana (aviz amatorilor) in cam toate pozitiile posibile, Jeffrey Dean Morgan aratand incredibil in costum si cu o atitudine de zile mari, Chris Evans in tricou roz si impuscand oameni cu puterea mintii, Idris Elba, mare si suparat si cu niste cutite impresionante, Columbus Short - legless Pooch (=))), Oscar Jaenada - un super-sniper care se supara teribil daca te atingi de palaria lui si ultimul, dar nu cel din urma Jason Patric - arhetipul personajului negativ, arogant, malefic si avand mereu un back-up plan in minte.

Pe scurt un film care merita vazut oricand. Eu am in plan sa-l mai vad macar odata, dar asta dupa ce vad si noul A-Team (pentru ca pe vechiul A-Team am de gand sa il revad :D).

Niciun comentariu: